Bende ileri derece migren hastasıyım. Bebeğim doğduğu ilk günler çok hastanelik oldum. Parol serum veriyorlar ama damardan verdikleri için çok rahatlatıyor. Acile gitmenizi tavsiye ederim. Ben ilaç kullanamadığım için hamilelikte de çok çektim. Hala neredeyse her gün parol içiyorum. Ve ataklarımı çeke çeke bebeğime bakıyorum. Bir yandan emzirip bir yandan kustuğumu bilirim. Ne kadar zor olduğunu biliyorum. Allah yardımcınız olsun. Tez zamanda şifanızı versin inşallah.