3mutluluk
Bende aynı şeyi yaşadım birkaç hafta geçtikten sonra nefes alırken zorlanma Olmaya başladı sonra geçti. Şuan bebeğim 2 aylık ve ben belimin tutulmasından sırtımın ortasındaki acıdan dayanamadığımdan (skolyozum var ona bağlamıştım ağrıyı) doktora gittim mr çekildi yakın zamanda düştün mü dedi düşmedim omurgamda ezik, kırık olduğunu söyledi doktor demirli korse verdi ama kullanamıyorum çünkü bebeğimi emzirirken zorlanıyorum korseyle bence bi görünün olacak değil inşallah yoktur ama önlem almış olursunuz. Şuan ben bebeğimle doğru dürüst ilgilenemiyorum eğilip doğrulmam bebeğimi kaldırmam indirmem yasak yardım ile yapıyprum tüm bunları.