Feyyyzza Kızlar bebegim 9 bucuk aylık artik odasını ayırdık. Bu aksam yıkadım uyuttum 8 de. Uyanmaz hic normalde. Odasına yatırdım, az önce baktım uyanmıs oyun yapıyor kendi kendine. Çok şaşkınım neden olduki bu simdi sizce?
Mom544154 Feyyyzza benim oğlumda aynı kaynanama veya anneme gidelim sabaha kadar uyanır yerini yadırgar. Yatağımızda öyle değil. Yadırgamış belliki seninkide
nur-nr_123 Feyyyzza cnm direk odasında yatırmayı geceden değilde bi kaç gün gündüz odada birlikte gakit geçirip oyun oynayıp en azından bir uykusunu gündüz uykusu yani odasında yaptıktan sonra kendi odasına geçirmeliydin
Mom544154 Feyyyzza alışır bi kaç güne ilk gün öyle oluyor. Seninlemi yatıyordu? Yanına tişörtünü falan koy kokunla uyusun
nur-nr_123 Feyyyzza ama şu anda evinde cnm ve ayrı bir odada uyuduğunu farketmiştir dediğim şekilde yap 1 hafta en azıdnan daha rahat atlatırsınız