simgesell Merhaba anneler bebeğim 6 ay 3 günlük yaklaşık iki haftadır geri geri emekliyor bu durumu yaşayan var mı ? İleri gitmesi için teşvik ediyorum ama henüz zamanı değil sanırım :)
spaceship Bizimki de ilk zamanlar öyle yaptı, hatta geri emekleme değil de süründü 😁 ileri gitmeye çalışıp geri gidiyordu sonra da sinirleniyordu 😤