Bebeğim 43 günlük 10.günden itibaren kakasını kendi yapamıyor arada sadece 3-4 defa kendi başına yaptı, ayrıca yüzünde çenesinde isilik gibi sivilceler ve pötürlenme var , coğu zamanda gündüzleri huysuzluk yapıyor sadece emerken susuyor bu alerji belirtisi olabilir mi doktora götüreyim ona göre?? Ve hangi bölüm doktoruna götürmem lazım alerji için bilen var mı lütfen yardımcı olun