shyu Miro ben içiyorum ya gazlı içecek de içemiyoruz malum. İçmesem iyi olacak aslında ama işte. Günde bir kupayı geçmiyor ama
Glitter Miro nescafenin icinde kahve namina birsey yok ve bobrekler icin cok zaratli. Bunun yerine turk kahvesi ya da filtre kahve icebilirsiniz
Kuckadam Glitter ayy bende bagimlisiyim ve bobreklerim rahtsiz hep agriyor tas doktum kateter takildi iki defa hamilelikte nasil birakicam bile bile icmekte 😬🤯
Ylmzkbra06 Glitter emzirirken filtre kahvenin bi zararı olmaz demi.canim o kadar çok çekiyor ki. Hamileyken de hiç içmedim.:((
Muradiye_poyraz_14_mgp Miro ben içiyorum mecbur günde 1 kesin bazen 2 uyumaya vakit bulamıyoruz malum bebişlerden
Aybukealtintas Miro alkol dısında herseyi tüketiyorum hiçbirseyi ne hamileyken ne de dogumdan sonra kesmedim