Feride10 Kızlar merhaba, oğlum 27 aylık. Möllersin balık yağını kullanıyorum. Bir gün balık yağı veriyorum bir gün vitamin veriyorum. Vitamin vermediğim günlerde de balık yağını hergün vermiyorum gün aşırı veriyorum. Siz nasıl yapıyorsunuz?
Yagmursonrasitoprakkokusu Feride10 ben de bunu soracaktım, biz de yeni başladık oğlum 13 aylık. Haftada kaç kez vermem gerektiğini sormayı unuttum doktora. Burada bekleyeyim
MelekSubasi Feride10 Ben suan easy fish oil veriyorum portakalli olani. 2 günde bir veriyorum. 3 yasinda sayılır.
kenankaan Feride10 biz haftada 3 gün veriyoruz balık yağı, endokrin uzmanı haftada 3 ü geçmesin demişti
Nurell Feride10 balık yağını sizin gibi birgün verip birgün vermiyorum Vitamin hergün doktorumuz bu şekilde söyledi
Feride10 Keskeuyusamm bizimkininde balıkla hiç arası yok ama hergün çok mu olur bilemedim. Geçen sene güvendiğim birinin gün aşırı kullandığı kalmış aklımda. Bende o şekilde başladım ama bu seferde etki etmemesinden endişe ediyorum
Keskeuyusamm Adaababy Allah Allah valla benim doktorum gerçekten hatrı sayılır biri en erken 1 yaş demişti ki 6.ayından itibaren bile kullanan varmış yurtdışında canım
Feride10 Adaababy bazı doktorlar takviye önermiyorlar niyeyse. Sadece balık yağı değil pekmeze bile karşı olan doktorlar tanıyorum. Ne kadar doğru bilmiyorum ama bu dönemde bağışıklığı arttırmak için mecbur bişeyler kullanıyoruz
Adaababy Keskeuyusamm canım herkes bi şey diyor kime inancigiımızı şaşırdık artk ama doktoruna güveniyorsan canım kullan
Adaababy Feride10 benim cocugumda balık yemiyor bencede bağışıklık için bazı takviyeler şart diye düşünüyorm
Feride10 MelekSubasi 2 günde bir dediğin pazartesi ver salı verme çarşamba ver perşembe verme şeklinde mi canım?
Feride10 kenankaan bende bir gün atlayıp bir gün veriyorum hafta 3 oluyor galiba. Kaç ml veriyorsunuz peki?
MelekSubasi Feride10 Evet. Pazartesi carsamba cuma pazar sonra sali persembe cumartesi diye gidiyor. Ben jelibon gibi olani veriyorum bu arada
Feride10 Nurell benim verdiğim balık yağında da a d k vitaminleri var. Oyüzden ikisi aynı gün fazla olur diye düşünmüştüm. Tabi doktorunuz öyle dediyse o şekilde daha doğrudur. Siz hangi vitamini kullanıyorsunuz?