Aselmira2106__ Bebeğim 5 aylık 6 aydan itibaren ek besin dönemine geçiliyor biliyorsunuz ben arılac mama kullanmayı düşünüyorum bu konuda bilgisi olan annelerin fikirlerini öğrenebilir miyim 😘
agacsizkoala Aselmira2106__ arılac hakkında fikrim yok ama muhallebi verecekseniz hipp marka tahıllı mamalar daha uygun , ilk muhallebiden değil de sebzelerden başlayın ama