Alyosunannesi11 [url=https://www.hizliresim.com/expfqu9][img]https://i.hizliresim.com/expfqu9.jpg[/img][/url] Kızlar kızımın altı bazen bu şekilde oluyor, bazen köpeğinin katlandığı yer şimdide karnı bu seklde oldu kızarık ve kuru oluyor sizce nedendir? Pişik mi sizce
Busrakmrpkr Alyosunannesi11 bana cildi hassas gibi geldi. Açık tenli benim kızımda öyle biraz karnından falan tutsam kızarıyor
noluyoya Alyosunannesi11 ya bu 1 hafta önce bizdede oldu sonra geçti yavaş yavaş ama nedenini anlamadım önce popoda başladı bezini değiştirdik sonra göbek ve üstüne yayıldı yayılarak bitti 🤷♀️
Mlkhrn Alyosunannesi11 Kıyafetlerinden olmuş olabilir mi. Kullandığınız deterjan ya da sabun temiz içerikli mi acaba.
eebebegimeee Alyosunannesi11 güzel bir pamuklu bez al altını beslerken oraya koy temizle krem sür oyle koy
Zey3400 Busrakmrpkr bizim de aynı durum ya. Tuttuğumuz yerleri kızarık oluyor hep vücudunda. Kızım beyaz tenli diye hassas oluyor diye düşündük bizde 🤔
Alyosunannesi11 Busrakmrpkr ama canım bu kızarıklık değil geçmiyor 3 gün oldu krmw sürüyorum geçmiyor Zey3400 Bi yerini tuttuğumda kızardığı vakit geciyor 20 dkya🤷🏽♀️
noluyoya Alyosunannesi11 Dr a götürdünüz mü ben çarşamba götürcem ama bi kaç kişi alerji olabileceğini söyledi
Alyosunannesi11 noluyoya hayır canım alerji olabilirim diye düüsndüm zaten şüphesi var suan 10 aylık kakada sıkıntılarımız vardı ama geçti şükür bu kızarıklık 8 aydan sonra 3 kere basıma geldi yeni Bi gıdada vermedim ama demekki kaçırdığım bisiler var EsraTurna
Alyosunannesi11 Mlkhrn kıyafetleri pamukludoğdu doğalı dalin granul sabun kullanıyorum değiştirmedim ama olabilirim bilmiyorum şükür bu sabah geçti ama ara ara aynı şey altta göbekte oluyorr
Alyosunannesi11 eebebegimeee bezi oraya gelmicek şekilde kıvırıp bezliyorum kreminide sürdüm 3 günün sonunda geçti şükür canım
EsraTurna Canım alerji olmuş bebeğiniz kaç aylık bilmiyorumda bizim doktor yumurta süt 10 gün kestik hemen kendine geldi bu kızarıklık cıkıyor sonra geçiyor
noluyoya Alyosunannesi11 işte bende yenş gıda vermemişti şaşırdım kaldım ama o kızarıklıklar yerini beyaz minik döküntülere bırakmış umarım kötü bişey değildir🤦♀️
Mlkhrn Alyosunannesi11 dalin granül sabun makinede bile top top kalıyor. Kesin kıyafetlerde de kalıyordur. İyi durulandığını hiç sanmıyorum