Cinarefe Ben açıktan çocuk gelişimi okuyorum 2 yıllık. 1. Yılımı bitirdim alttan 11 dersim var. Ama 3 yıldır harç yatırmıyorum pasif görünüyorum yarı yılda yatırsam devam edebilir miyim nasıl olur bilgisi olan varsa yazabilir mi