Melek3912 bak bende de bır gun once oyle oldu annemlerdeydım dıyorum anne sancım var gıbı cocuk bır ıkı gune olur, benım ılk cocugum annemın 2cocugu var yok kızım daha zamanın deıl dıyor 😂 dıyorum anne doktor 2ne falan dedı bu arada bu sohbet ayın 29u oldu, geldım eve gece su sancı artdı gece 3de gıtdık hastaneye