Kuzeymiram Kizlar ayin 2 sinde sabah aşı olduk bu aksam banyo yaptirabiliyormuyum koluna su deyse artik bisey olurmu bilen varmi
ayseeeasln21 Kuzeymiram 3 gun koluna su değmemeesi lazim demisti bana ebem sadece belinden asagisini yikayablrsn demisti
Kuzeymiram BelisMelis411 evet ayin 2sinde sabah oldu aşi bugunde ayin 5 i bu aksam yaptiriliyormu acaba banyo
BelisMelis411 Kuzeymiram yapılır :) bızede saglk ocagından 3 gun yıkamayın dedıler bizde cuma yaptırdık yarın yıkıcaz ınsallah :)
Kuzeymiram Oslemm1234 bende oyle yaparim cnm saol icim rahatladi ya banyo yapsinda uyusun guzelce kacgundur kesintisiz uyumuyoruz
Pembecik Kuzeymiram Biz 2. Ay aşısı sonrası doktor 5 gün banyo yasak dedi. 5 gün banyo yaotıröadım sadece çocuğu ılık suyla sildim aşı olmayan yerlerini