meraklibiranne bizim kız 6 aylıkken 4 mamadan fazla verme dedi doktorumuz. Haşlayın,yumuşak şeyler koyun önüne blw yapsın alışır yer. Ben sabah uyanınca mama veriyordum, kahvaltıda mecbur bulamaç, sonra uykuya yakın bir mama daha sonra çorba felan sonra bir mama daha meyve,sebze püresi, en son yatınca en geç 8 de mama veriyordum. Bir yoğurt,mama yerine geçiyor yoğurtta bir öğün. Ben yoğurtta yediriyordum sıkmayın canınızı alışır 8nci ay daha iyi oturuyor