Kızlar oğlum aşırı gazlı kolik değil ağlama krizleri yok ama çok ıkınıyor ve uyumuyordu hatta bazen ememiyordu. Piyasadaki tüm ilaçları denedim en sonunda peryavşan otu var çözümü onda buldum her yemekten sonra bir hap kadar suyla yutuyorsunuz. Bebeğe de sütün içine bir yaprak attım beklettim o sütü icirdim yavrum rahatladı. Bende işe yaradı denemesi bedavaaa..