PamirVefa Merhaba canlar 1 ay sonra oğlum 6. Ayına giricek şimdiden tarif arayışına girdim peyniraltı suyunu kendim yapmak istiyorum sizler nasıl yaptınız nasıl sakladınız nerelerde kullandınız Yazan olursa çok sevinirim 🤗
Linafiliz PamirVefa canim kizim 6bucuk aylikken peyniralti suyunu buzlukta saklayip gunduz corba yedirirken icine bi tane kup atiyodum Lor peynirini cig inek sutunu kaynatiyosun kaynamaya yakin limon suyu dokup sutu kesiyosun kesildikten sonra suzup o cikan suyu peynir alti suyu saklayabilirsin geri kalanda lor peyniri onuda buzlukta sakliyorum gunluk ne kadar yedireceksem ayri ayri posetliyorum
ZmrNsa09 PamirVefa Canm sütü ocakta kaynatiyodm kaynama asamasina gelince biraz limon suyu ve yogurt koyuyodm biraz daha kaynatiyodm ve kesiliyodu lor peyniri oluyodu süzgece alip süzüyodm lor lar.üstte kaliyo alttaki süzülen su da peynir alti suyu oluyo
zeynepbalci PamirVefa yaptım canım buz poşetlerinde her gün kullanıyorum yemeğe kahvaltıya, valla kaynamış süte teereyağ koydum sonra bi kaşık yoğurt sonra limon sonra altını kapatıp süzdüm peynir lor peyniri oldu ınu da küplerde doldurup poşete koydum sonradan
Serife00 İnstagramda Hastalanmayan çocuk sayfasını takip edin gerçek lor tarifi var bende ilk defa orda görmüştüm süt kesiğinin lor olmadığını
Uslukuzum Linafiliz instagramda bi bayan var eskiden çocuk hemşiresiymiş sonradan diyetisyen olmuş o bunun yanlış olduğunu söylüyor istiyorsanız sayfasına bakın derim sayfasının ismi ( hastalanmayancocuk )
PamirVefa Serife00 süt kesiğini anlamadım öyle olmaması için ne yapmam lazım bebeğe bide zarar vermiyim 🙄
ENA Serife00 süt kesiği ve cokelegin farkını şuan öğrenmiş oldum. Faydalı bir paylaşım olmuş, ben de teşekkür ederim🙏
zeynepbalci PamirVefa bunu arkadaşım atı bana beklemene gerek yok dedi süt parçalara ayrılıyo gibi oluyo süzünce tülbentte kalan peyniri oluyo biraz soğuyunca koydum küplere elimle
kahvekolikk PamirVefa 1 litre süte bir kibrit kutusu büyüklüğünde süzme beyaz peyniri karıştırdım 5-6 saat dışarıda 4-5 saat buzdolabında beklettim tülbente 2-3 saat süzdüm çıkan suyu peynir altı suyu oldu ☺️