Gokce91
Kızım 1 Aylık. Bikaç yerde okumuştum. Bebeğinizin Gece daha fazla uyumasını istiyorsanız mümkün olduğu sürece daha az gazını çıkartın ve daha az altını değiştirin yazıyordu. Bende öyle yapıyorum. Yatırmadan altını değiştiriyorum mamasını içitiriyorum uykuya dalıyor. Gece ikinci kez acıkıp kalktığında ilk önce varsa ilk gazını çıkarıyorum sonra karnını doyuruyorum. Altınıda gece yatırmadan değiştiriyorum, eğer kaka yapmamışsa ikinci kalkışında değil, üçüncü kalkışında değiştiriyorum.