Svcnvebebegi Benim gördüğüm tüm bebekler , hatta ayy ben izletmem asla diyip sonra yapacak bişeyi kalmayan annelerde dahil, reklam yada çizgi film izlerken veriyor bebeğine yemeğini. Maşallah dil gelişimlerinde de sorun yok. Benim oğlumda tv ile yerdi. Çok güzel bir türkçesi vardı. 2 yaşında konuştu ama 2 yaşındaki çocuk gibi değil. Tüm kelimeleri net ve anlaşılır çıkardı. Hatta uzun cümleleri bile çok güzel kuruyordu. Fazlası zarardan yola çıkalım. Yemek yerken 5-10 dakika izlediği çizgifilmden bişey olmuyor. Baby tv mesela. Çocuğa tutupta film dizi açmamak lazım.