Bu parayı taksit taksit değilde izin bittiğinde alan oldu mu çünkü ben sordum muhasebe izin bittiğinde onaylayacağım toplu yatıcak dedi 3 aralıkta bitti iş görmemezlikte analık raporum var 4a hizmet dökümüde analık istihariti olarak görünüyor ama ödemeyi göremiyorum hala ne zaman olucak kaç para olucak vs bilgilendirirseniz sevinirim