Umudum38 benimde oyle olmustu dogumdan ortalama 1 ay sonra. Anestol krem sürmüştüm. Duphalac mi ne bi şurup var eczaci onu önermişti kabiz olmamam için ama emziriyodum çocuk ishal oldu bu seferde. Bol su, komposto ve az ekmek yiyerek tuvaletimi bekletmeyerek duşta ozellikle o bölgeye sıcak su tutarak aştim çok şükür o sorunu