Merhaba anneler. Bebeğim dört buçuk aylık ve bir kaç gündür bas bas bağırıyor. Çığlık atıyor. Hatta boğazı acıyor olacak ki bağırıp bağırıp sonra da öksürüyor. O kadar tiz bir ses ki çok rahatsızlık verici. Sanki bişeylerden şikayetçiymiş gibi bağırıyo ama eakiden giç yoktu bu. Sizce normal mi geçici mi yaşayan var mı. Sesini falan mı tanıyor. Bana yardımcı olun çünkü yanlış bişey mi yaptık neden bi anda başladı anlayamıyoruz. Sevgiler