Bentabijii Kızım 9 aylık çok erken döndü 3 aylıkken 7 aylıkken emekledi şimdi ellerini bırakıp ayakta duruyor bir kaç saniye.İsmine bakar tepki verir bazen söylediklerimi tekrar eder.Bir ara kendi kendine alkış yapıyordu şimdi hiç umursamıyor alkış bye bye yapmıyor.Abisiyle oynuyor güzel oyuncak kavgası yapıyorlar.Ben mi öğretemiyorum acaba ? Anlamadım.
mina00 Bentabijii ben kızım ıcın oyle cızgı fılmlerden koyuyorum bakıyo oyrenıyo sonra yapıyo ordakı dansları oyle bı dene ıstersen
pervin_t Bentabijii normal canım benim kızım da 10-11 ay gibiydi alkış yapmaya başladı.1yaş civarı bay bay ama şimdi 15 aylık inat yapıyor sanki baybay yapmıyor
Keskeuyusamm Sürekli tekrarla ama bunu bir yarış haline getirme 13-14 aylarda yapan bebekler bile var bunu
halamidagakaldirmislar Benim kızımda 9 ayı biraz geçtiğinde yapmaya başlamıştı tam gününü hatırlayamıyorum ama peşpeşe yapmaya başladı hepsini ondan önce gel gel yapardı eliyle, bir ara unuttu şimdi yine hatırladı ara ara yaptıkları şeyleri bırakabiliyorlar 🙂