Tosbik3056 eşimin yengesi tüpleri bağlıyken hamile kalmış. Menopoza girdim zannediyor 4-5 ay regl olmayınca. Doktora bi gidiyor, hamile. Kürtaj zamanı da geçmiş. Doğurmuş. En büyük çocuğu 28 yaşında, en küçük çocuğu 8.
Düşük bir ihtimal de olsa olabiliyor yani. Benim annem 24 sene önce kardeşimin doğumundan hemen sonra, doğumhaneden çıkmadan bağlatmış. O tekrar hamile kalmamış mesela.