1995 11 18 yazıyor ama bana bu bile küçükmüş gibi geliyor ben mi beceremiyorum bağlamayı anlamadım kızım ayaklarını aşlağıya doğru düz tutunca bez aşşağıya iniyor ve o ön tarında ki yanlardaki ince kısımlar varya sanki bacağını kesiyormuş geliyor içim hiç rahat etmiyor 🤷🏼♀️