8-25 günlük bebem özellikle bugün çok mızmız 😖 her şeyden çabuk sıkılıyor sürekli ııı ııı diyip duruyor sinirleniyor istediği hemen olsun istiyor . Farklı şeyler yapmaya çalışıyorum hemen sıkılıyor . Diş çıkardı hadi şimdiye kadar diş demiştim o da geçti. Tamam atak falan da bu ne yahu insanın sinirleri yıpranıyor gerçekten 😭 Allah bana bize sabırlar versin… Var mı kader ortağım ? 😒