Hanifeckr Benim doğum yapalı 14 ay oldu hayla en ufak uşumede ağrılarım başlıyor sıcağı asla sevmiyorum o yüzden gece boyu üstüm hep açıktır her sabah ağrıyla uyanıyorum yeri geliyor ağrıdan uyuyamıyorum hep söylerlerdi inanmazdım ama hiçte istemezdim sezeryanla doğum ama mecburiyetten öyle olmak zorunda kaldım çok çekiyorum sırt ağrısı falan 😢