Erolbsr Kızlar 4.5 gün oldu memeden keseli ilk gün baya kötüyüm sonra düzelmiştim. Bugun baya şişti dokunamıyorum kolumu kaldıramıyorum sabunla masaj yaptım sıcak su filan ama fayda etmeli yardım edin
saresmami Erolbsr mutlaka doktora gidin hemen dahs kötü olmadan :( keske birden kesmeseydiniz. Sütten kesmenin de bir süreci olmali. Antibiyotik kullanmaya kadar yolu var. 😓
Badem Erolbsr ayy aynı durumdayiz, 4. Günümüz bizimde bugün ağrıdan uyuyamıyorum bile. Kaç aylıktı bebeğiniz
Erolbsr Badem doktor hemen sagdı cnkü kötüymüş baya bu seklde bekleme sende sag düzelsin ben dün sagdırdım suan iyiyim