e1if Selam kızlar kızım 7 ay19 günlük kucağımda pış pışla uyutuyorum, bazen 5, 10,20, ya da 1 saat uğraştığım oluyur uyusun diye, uyku sinyalini takip ediyom halbuki nerde yanlış yapıyorum acaba
Lulemom e1if çok yoruluyorsa uyuyamıyorlar. Aşağı yukarı kaç saatte sinyal verdiği bellidir. Sinyalden 5-10 dk önce başlamayı dene bide. Son raddeye gelince zor oluyo sanırım