Merhaba deneyen oldu mu GooN bebek bezini ? Olduysa memnun kaldı mı ?
Prima Premium Care kullanıyorduk kızım 2 aylık poposunda kızarık olmaya başladı ve dışına taşırıyor beline🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Sizin kullandığınız hangi bez ? Tavsiye eder misiniz ? Ederseniz neden edersiniz ? 🌸