1bebis1annis Merhabalar bugün hava çok güzel olunca kızımızla dolaşmaya çıktık ne ara oldu anlamadık sinek gibi birşeyler uçuyordu ya onlar yada arı soktu gözünün altı şişti hiç böyle birşey yaşayan var mı Allah korusun tabiiki olmasın 😪🙏🏻