esratakanghn16 Kızlar 20aylik bebeğim var ve sütten kesmek istiyorum zaten emmiyor ama sütüm geri gitmiyor mastit oldum siz neler yaptınız yardımcı olur musunuz????
ipekkizimm esratakanghn16 gunde 2 3 bardak adacayi içebilirsiniz bir emzirme danışmanı paylaşmıştı. Goguse lahana da koyuyorlar sıklıkla. Bir de cok şişerse az bisey elle sağım yapıyorlar
Mom42 Canım benim bebeğim de 1 yaşına girecek emiyor ama kesmeyi düşünüyorum yavaş yavaş bazı sebeplerden dolayı biraz araştırmıştım sütyenin içine taze nane koyunca süt çekiliyormuş öyle diyorlar zamanı geldiğinde bunu deneyeceğim ben de