anne-11 Kızlar kartal bolgesındeyım felaket gaz kokusu sardı heryerı igdaşı felan aradık şuan çoğu Anadolu sahil kısmına yakın yerler de koku yoğun varmıs sizde durum
ikircikli_kircicegim anne-11 mutfağa girdiğimde bana da bir gaz kokusu geldi gibi oldu ama bir daha olmadı sonra. Niye oldu acaba?
anne-11 ikircikli_kircicegim mümkün olduğu kadar dısarı cıkmayın dıyorlar geminin biri kimyasal atık yasıyor mus gecerken koku yu yaymış
Zeyzoy2809 Aynen Sancaktepede de aynı. Demin markete gittim allahtan maske var çok ağır kokuyo dışarısı
ikircikli_kircicegim anne-11 zaten çok pis bir kokuydu cidden. Zaten temiz havaya hasretiz bir de böyle bir şeyi bize niye reva görüyorlar. Denizleri kirlettiler suları kirlettiler havayı kirlettiler. Yaşanacak bir dünya bırakmadılar.