7 ay 14 günlük oğlum var kafası çok terliyo d vitamin falan kullanıyoruz Aylık kontrolünde tam kan sayımına bakıldı Allaha şükür o zaman da bir şey çıkmadı doktor genetik olabilir dedi ama kış geldi kafası Emince çok terliyor kafasına da Şapka taktırmıyor ya gece uykusunda bile olsa o şapkayı çıkartmak için geri uyuyamıyor sürekli kafasına tülbent gibi bir şey seriyorum gece de boğulur diye korkuyorum gece yatırırken onunla Sizler neler yapıyorsunuz