Arkadaşlar bide benden size çok önemli bir tavsiye sürekli ağlayan huzursuz bir bebeğiniz varsa mutlaka ama mutlaka idrar testi verin 1.5 aydır kızımı özel kliniğe götürdüm bir dünya para harcadım çok ağlıyor ikiniyor diye sürekli damla önerdi doktor biogaia ve sapsimplex 3. Kutuları kullandık dün başka bir hekime gittik idrar testi istedi ve şiddetli ıdrar yolu enfeksiyonu cikti Allah korusun böbrek yetmezliği ne gidebilirmis olay ve bebekelrde ciddi oranda fazla görülen bir hastalık. Kızıma bir suru iğne ve şurup tedavisi başlandı üstelik tedavi süreci 1 yıl dedi.Meger çocuk idrar yaparken çok yandigi ve sonrasında ıslak bez canını yaktığı için sürekli agliyormus. Kaç gündür perişanım onun öyle acı çekmesine dayanamıyorum. Bu konuda lütfen dikkat edin ve bebeğinize mutlaka bir idrar testi yaptirin