Guji Incitanesi6835 bayraklıda kendi muayenehanesi var, lider centrino’da. Çok tatlı, tam bir anne kıvamında bir doktor 😊 200 tl visit ücreti. Biz her seferinde bir ton soru hazırlayarak gidiyoruz, biz daha soruları sormadan tek tek kendi anlatıyor bize.
Incitanesi6835 Tesekurler kizlar.bize nagehan hanim.daha yakin.oldugu icin onu sectik.bakalim sali randevu var memnun.kalirsak.devam.ederiz
Minikprensannesi Elvn94 o doktordan hiç memnun kalacagını sanmıyorum gittim bir kere bir dahada gitmedim o hastane berbat bir kere
Minikprensannesi Elvn94 göbek kanaması alkol ve streil bezle duruyo zaten göbek kordonundan dolayı neyse siz bılırsınz tabi
Minikprensannesi Elvn94 benım ogluma o hastanede hava verdıler dokuz eylül acılde sabahladık ventolın verdıler bebegımde ayaklarda ellerde titreme oldu sonra dokuz eylül acıle götürdüm nobet geçiriyo sandılar tomografı cekıldi verdıklerı hava ilacından dolayı olmuş hastaneyı aradık bize verdıklerı ilacın adını söylemedıler rezil bir hastane orası asla gitmem zaten çok da iyi doktorları yok salıh beye de gittik hızlı hızlı bakıp geçiştirdi çok da iyi bi doktor oldugunu dusunmuyorum bi dahada gitmedim zaten rezillkleri diz boyu siz şimdi memnunsunuz ama ilerde ne olur bılemıyorum dıkkatlı olun
Elvn94 Minikprensannesi suanlik memnunum canm ama sonradan memnn kalmzsam degstrrm soncta neden degstrdn dyemezler zelal henimi begnmdm salih beye gttim bunuda begenmdmmi degstrrm
Tontisimm Minikprensannesi kesinlike çok iyi bir hastane olduğunu bende düşünmüyorum! acil bölümündeydik Kızım çok üşütmüştü ve ateşi vardı kızıma 1 haftalık iğne yazdı ateşi düştü tabi çok sevindik. Arkasından eşim rahatsızlandı eşime de kızıma yazdığı iğnenin mg yüksek olanını verdi eşimde vuruldu😂 sonra her gelen hastaya iğne yazdığını görünce ben çok şaşırdım ve kolayına geliyor heralde diye düşündüm bir daha da oraya gitmedim🙄
Minikprensannesi Tontisimm çok ama çok kötü bi hastane bize verdıgı ilacla dokuz eylulde sabahlamamıza sebep oldu igrenc bir hastane eşim hastaneyi basıp olay cıkartcaktı bebegıme verdıgı ilacı da söylemiyolar pislikler çok buyuk olay cıkcaktı dedim gel Allahlarından bulsunlar Allaha havale ettim
Elvn94 Minikprensannesi cok uzuldm sizin adinza yani bi supheye kapilmaya basldm hrkes memnn kalmayinca
Elvn94 Minikprensannesi cok uzuldm sizin adinza yani bi supheye kapilmaya basldm hrkes memnn kalmayinca