Gizemahmett Aslında 1.5 yaşında bıraktırmak istiyorum denedim olmuyor normalde bebelac kullanıyoruz ondan kaynaklı mı bilmiyorum ama hiç yemek yemiyor ve sürekli mama istiyor veya mamayı nasıl bıraktırdınız bana yardımcı olun kızlar 🥺
dandiniko Gizemahmett yavaş yavaş bıraktırdım ben. Yemek yemiyorsa biraz zor olur ama zamanla sevdiği şeyleri yaparak mamayı unutturabilirsiniz
Gzd35 Gizemahmett canım mamayı vermemeye başlayın onun yerine fırına patates atın bakalım çocuklar sever belki yer öyle öyle unutur
dandiniko Gizemahmett benimki yiyordu yemek o yüzden pek zorluk çekmedim diyebilirim. Geceleri uyanıyordu mama içmeye son iki günden beri onuda kalkmaz oldu. 19 aylık 😁
dandiniko Gizemahmett bide hero babynin kaşık mamasını deneyin. 3 yemek kaşığı toz mama çay az bişey şu ekliyorsunuz. Muhallebi gibi oluyor kıvamı