Tantone123 Herkese merhaba kızlar oğlum 1 yaşında baston bebek arabası arayışındayım kullanıp memnun kaldığınız modeller nelerdir ?
Tantone123 Chicco ohlala hoşuma gitti ama 15 kg yalıma diyor oğlum 11 kilo ilerde kullanabilirmiyiZ kararsız kaldım
mino01 Tantone123 baby plus kullanıyorum. Memnunum. Katlaması, açması kolay. Ucuz da durmuyor gayet kaliteli duruyor.