Esrvl doğru söylüyorsunuz ben izin ilkbas iç zibindan olduğunu düşündüm artık küçük geliyordu bir büyüklerini aldım baktım hala var anladım ki bezden bugün buradaki yorumları da görünce emin oldum. Baby turco almayı düşündüm fakat kalıp olarak slepy ile aynı diye okudum sizce nasıl kalıp olarak? Goon markanın kalıpları nasıl