31 günlük olduk gaz mı sancı mı çözemiyorum.. bazen ağlama krizi olsa da genel itibariyle uyuyan bir bebek 🧿 ancak uyku esnasında ve uyanıkken kendini çok sıkıyor :( ıkınıyor kıpkırmızı oluyor.. son 5 gündür günde 2 kakalı bez veriyor neyden kaynaklandığın çözemiyorum 😔