EylulAda26 Kızlar sütümü sağmıyorum 12 günlük bebeğim var bir kaç kez sağdım şimdi normal emziriyorum sağmazsam sütüm azalır mı? Bazı yerlerde sağdıkça kanallar açılır diyor ama sağdığım sütü bebeğime verince biberona alışıp göğsümü tutmuyor
midekoruyucu EylulAda26 ilk günler ben fincanla veriyordum 🤗 nasıl içer deme fincanı az doldur minik minik içir çok güzel içiyor 🤗🤗 ben sonra biberonla da verdim sorun olmadı 🤗
Smy16 EylulAda26 hayır, eger bebeginiz emiyosa azalmaz emiyosa sagmanıza gerek yok, genelde emmeyen bebekler için ve sütü az olanlar için sagmaları gerektigi söylenir, siz bol bol emzirin
Seymaarda35 EylulAda26 bebeğin emdikçe sütün gelir sağmakla alakası yok sadece bol bol emzir uyuyosa al memeye tut emsin sağınca kanallar boşalıyo yerine süt geliyo o yüzden sağıncada iyi oluyo ama sürekli emzirirsen daha iyi çünkü bebeğin çekim kuvvetiyle sağmak aynı değil
Elf_kagn EylulAda26 emiyosa azalmaz ama hem emip hem sağınca aşırı süt artıyo anne göğsü uçlu biberonlar var doğumdan beri o biberonu kullandım hiç emmeyi bırakmadı çok şükür biberonun ucu yamuk anne göğsü diye geçiyo alırsanız
EylulAda26 Smy16 çok teşekkür ederim bende emziriyorum bazen göğsüm sertleşiyor acaba sağmazsam sütüm kesilir mi diye düşündüm