KahveliAnnee Zrrnyntr eklem ağrılarım baş ağrım halsizliğim çok vardı ağır geçirmedim yani normal düzeydeydi
Zrrnyntr KahveliAnnee anladım geçmiş olsun ben çok ağır geçirdim. İnşallah benim gecikmem de ondandır