Kızlar bebeğim 5 ay 1 haftalık hasta oldu 3 gün önce doktora gittik röntgen çekildi ciğerlerine inmiş biraz hava verdiler evde veriyorum antibiyotik verdiler 3 gündür biraz toparladık ama hiçbirşey yemiyor mama da içmiyor ne yapacağımı şaşırdım ya çok üzülüyorum 🥺ne yaptıysam yemedi içmedi dünden beri böyle iştahı yok. Ne yapabilirim ? Ama keyfide yerinde aslında gülüyor oynuyor nolur bir akıl verin