Bmelis ben de günlük sütten yapıyorum, mayasını biraz fazla tutuyorum 1kg için dolu dolu 1 çorba kaşığı kadar bir de ben kavanoza mayalıyorum. kavanozları fırına koyup 4-5 dk fırını ısıtıyorum, süt ideal sıcaklığa gelince tencereye veriyorum mayasını, iyice karıştırıp sıcak kavanozlara boşaltıyorum sütü, sonra fırının içinde bekliyor sabah kadar