_mommm benimde öyleydi yeni yeni yapmaya başladım 40ın çıkana kadar olabilir canım içerde birsürü yer var bağırsakların şişiyo içerde yer olduğu için çok sorun olmuyo sıvı tüket bol bol sıvı tüket ben sıvı tüketmeye başladım su içiyom nane limon taze sıkılmış meyve suyu süt içiyom hepsini sıcak içiyom meyve suyu hariç iyi geliyo sert dışkı olmasını önlüyo bide karnını sıcak tut sürekli bende 16 gün önce doğum yaptım hatta tuvalete gidemediğim için sürekli grrr sesler geliyodu benden ve 3 dikiş attılar bana dikişlerime baskı yapıyodu ağrıtıyodu gazım felan geliyodu çıkaramayınca dikişlerim batıyordu resmen ama iyi olmaya başladım şükür 😇 ssıvı tüket sıcak tut karnını ve sıcak şeyler iç dışkın sert olmasın diye 😌