Bir aylık kontrolümüz vardı dün sadece 20 günde 100 gr aldığını öğrendik , mama vermiyordum sütüm geldiği için , kabızlık sorunumuz vardı doktorumuz yetersiz beslenme olabilir süt alerjisi olabilir dedi. Çok moralim bozuldu her uyandığında emzirip yatırıyordum meğer yorulup yatıyomuş galiba hipp marka mama aldık ne kadar beslemeliyim sütümüde sağıp vermeyi düşünüyorum emdiğini anlamıyorum çünkü , anlamanın bir yolu varmı ?