Mine_45 yaa biz 6 gündür hastanede yarıyoruz hırıltısı var diye burada tedavi ediyor makine falan aldırttı şimdi daha az muhtemelen yarın çıkacağız ve evde tedaviye devam edeceğiz. Zaten o kadar çok bebek var ki şu an hırıltı öksürük sebebiyle hastaneye yatan kat bebiş dolu biri susuyor biri ağlıyor 😭😢