Acemiannnne yeni doğum yaptığım zaman gümüş kullandım. Ama o zaman zaten fazla yaram olmamıştı ve silikon uç kullanıyordum dolayısıyla biraz da onun etkisi sanırım çabuk geçti yaralarım.
bahsettiğim şekilde yarık, 8 aylıkken oldu bebeğimdeki pamukçuğun bana bulaşması ile. Ve gümüş kapak vs fayda etmeyince arayışa girdim.
Bu bahsettiğim mumsy natural ve mycey marka göğüs kalkanı kurtarıcım oldular. Ben pamukçuk için ilaç da kullandım tabi. Siz isterseniz iltihap varsa bir doktora danışın ona uygun bir krem yazabilir ama lansinoh gibi bir nemlendirici mutlaka kullanacaksınız. Mumsy natural a şans verin derim.