sirinseyy-_- Kaydetme sayım 52 den 48 e düşmüş. Ama trendyol asistandan baktım kazancınız 50 tl diyo inşallah iptal olmamıştır bi bilgisi olan varmı
Merve-miray sirinseyy-_- İnşallah olmaz. Neden koleksiyondan çıkıyorlar anlamıyorum. Günü gelsin herkese tanımlansın ondan sonra çıkarın 🤷🏻♀️
cikolatahurma sirinseyy-_- benimde baya kişi çıkmış keşke bilsek kimdirler bizde oonlarınkinden vazgeçerdik
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi sirinseyy-_- Valla benim 300-400 takip ettiğim var bana bir zararı yok kalsın kenarda. Ama benimkilerden çıkılmış sayı olarak hala yeterli ama neden çıkıyorlarsa saçma
sirinseyy-_- Kuzeymerve Trendyol asistana girip kampanya kupon işlemlerine girdim ordan kampanya detayını öğrenmek istiyoruma tıkladm koleksiyonu seçtm orda yazıyo kazancınız 50 tl diye
Kuzeymerve sirinseyy-_- kampanya detayında benim 2 tane çıkıyor sizin kaç tane çıkıyor ama ben 3 ünü de yapmıştım
Annis-ogul sirinseyy-_- cok pis olmuş vlaa insanlar.hem kaydediyorum diyip kaydetmeyenler ,kaydedip geri çıkanlar. Ama gun bittikten sonra çıksalar da bisey ifade etmez cnm