Merhaba anneler bebeğim 11 buçuk aylık. Hala püre yiyor. Zayıf bir bebek olduğu için hep böyle yedirdim. Taneli verdiğimde boğulma durumu olmuyor ama kusuyor. Zayıf olduğu için kilo kaybetmesin diye yine eziyorum. Çok su gibi blender yapmıyorum yine küçük taneler kalıyor.Eline de bi şeyler verdiğimde biraz yiyor. Sizce alışır mı ne yapmam gerekiyor😕