Fatma7890 3,5 ağlık oğlum emziği alıp tekrar atıyor yada diliyle geri itiyor beni emzik olarak kullanıyor lütfen yardım edin nasıl alıştırabilirim ?
Suzitosuzi Fatma7890 3 4 ay zor bi dönem. Tam memede uyuyup emzik gibi yaptığında ucundan memeyi çıkarıp emziği verin istemediğinde memeye geri dönün öyle öyle alışır belki. Ama şöyle bir araştırma da var bebek memedeki süt oranını artırırmış emzik gibi kullanıyor diyoruz Ya durum buymuş aslında ama bazen anneyi çok yıpratabiliyor. Ben veriyorum emzik beni emzik yapmasına da bi yere kadar izin veriyorum 😊
Fatma7890 Her marka aldım en son chicco kauçuk aldım onu hiç almıyo midesini bulandırıyor alışması lazım alışmıyor
Muhammedd23 Fatma7890 ben aldım almıyor onuda. Baby plusun da onun gibi olanı var onu al daha az para
Fatma7890 Suzitosuzi nasıl alıştırdınız siz ,birde oğlum damağına sıkıştırmıyo yanı şap şup emiyo atıyo geri 😣
[silindi] Suzitosuzi tam beni anlatmissiniz bebegim 12 gunluk ve son 2 gundur beni emzik gibi kullaniyor araniyor aliyorum memeye agzina aliyor ve uyuyor gercekten yipratiyor tum gun boyunca bu durum beni emzik mi denesem acaba ya erken mi ki
[silindi] Fatma7890 memenizi öyle yapıyor dimi benimkide aynı 2 gündür emmiyo oynuyor resmen aliyor şap şup yapıp uyuyor daha 12 gunluk bide
Suzitosuzi [silindi] dünyaya yeni alışıyor annesi kokunu istiyor senin emzik verirsen de yine kendini esirgeme 40 ın çıkana kadar ikisine kadar emzir demişler. Zor bir süreç ama geçecek merak etme sonra meme vereceksin istemeyecek ağlayacak atak döneminde yapışacak falan ana olmak kolay değilmiş cidden Allah kolaylık versin
Fatma7890 [silindi] bence kesinlikle denemelisin emziği uyuma ve sakinleşme için çok gerekli benim oğlum uykuya geçişte beni kullanıyo resmen önceden böyle yapmazdı bırakıyorum ağlıyo ben doğduğu gün verdim aldı şimdi alıyo iyiyi geri birşey olma korkma ver çok rahat edersin hemde bebeğin için de çok kolaylık