minikavokadom merhabakar ben lcw 1.6 tog luk uyku tulumunu kullanıyrum üstüne bişey örtmeden, içinde sadece bez var ve bbeğim scayip terliyor. ergo nun uyku tulumunu düşünyrum acaba benm gibi sorun yasayıp ergo alan var mı? varsa yorumlarınız nedir
Dsedaa minikavokadom lcw nin 2.5 tog unu kullanıyorum hiç terlemiyor 2 yaşında bebeğiniz ne kadarlık küçükse terleyebilir
Betim minikavokadom 2,5 tog kullanıyoruz hiç terlemiyor sadece zıbınla yatıyor. Acaba evinizin sıcaklığımı çok yüksek ya da oda mı değiştirdiniz
Medusafer minikavokadom woolnat tek katlı kolsuz tulum kullanıyorum gece evimiz 21 derece hiç terlemiyor kizim usumuyor da çok memnunum
minikavokadom Dsedaa şuan 19 aylık. aynı şekilde gecen sene ben de lcw 2.5 tog kullnmiştım terlemıyordu bu sene terlemeye basladı.
minikavokadom Medusafer çok tesekkür ediyorum tulum arayışlarına girdm resmn. bir de bu tulumu inceleyim 🌸🌸